Khamis, 24 November 2011

Perkara yang kamu patut tahu tentang saya.

Apa yang kamu patut tahu tentang saya:
  • Saya seorang yang sensitif
  • Setiap perkara akan saya pendam dan sukar untuk diluahkan
  •  Saya seorang yang pendiam/pemalu
  •  Kamu tak akan tahu perasaan saya sama ada sedih atau gembira
  •  Makanan saya suka adalah tomyam (sebab selalu makan dengan si dia)
  •  Bila sedih, saya mampu untuk cederakan diri saya. Contohnya tumbuk dinding
  • Tetap bersabar dan diam dengan apa saja, tapi AWAS bila mulut saya mula bersuara
  •  Saya suka main futsal. Walaupun tidak sihat, saya tetap akan main
  • Saya juga suka memancing. Jika ada masa lapang
  •  Saya ada kereta kancil dan motor RXZ. Saya sayang kedua-duanya
  •  Jika saya mahukan sesuatu, sila mengalah sebab saya yang menang
  • Tak suka bila diri ini tidak dihargai
  •  Perasaan ini mudah berubah. Kejap elok, kejap tak elok
  • Saya mahu melancong ke seluruh Malaysia. Hanya Penang dan Sabah masih belum dijejakkan kaki.
  •  Saya suka scuba diving. Tapi tak mampu untuk membeli peralatan
  • Bila bercinta, saya akan setia pada seorang sahaja. Jangan pernah ragui cinta saya
  •  Tolong hargai saya seperti mana saya hargai kamu
  •  Saya ada banyak impian. Tapi, bila 1 impian yang saya inginkan tu menjadi kenyataan, semua impian yang lain akan tercapai
  •   Harapan saya ialah supaya KAMU faham perasaan saya.




Sekian, terima kasih.






Notakecik: mood saya sekarang ialah sedih dan kecewa.

6 ulasan:

Mami Aaron berkata...

syg papi...hihihhihihi...

kancil biru berkata...

do u?r u care bout me?
how much?

haslinda berkata...

emm, point no 3 tu cam susah nk cye ckit... hehe...

err, rugi x penah p penang lg... nnt kalo dpt p, msti x mau balik klate dah. hahaha!!!

kancil biru berkata...

awat lak??tsangkut gn anak mami ka??hahahaha...sem dpn ingt nk g jalan2 kat sana...

Mami Aaron berkata...

hmmmmmmmmmmmm

kancil biru berkata...

fikir ape sulu?