Selasa, 11 September 2012

Adakah ini permulaanya???

Adakah ini pengakhirannya??
Perkara yang aku tak mahu berlaku..
Sangat pedih..sangat tersiksa..
Apa aku harus buat??
Membiarkanmu begitu sahaja tak mungkin dapat ku lakukan..
Aku amat memerlukan kamu..
Ka pelengkap hidupku..
Selalu bersamaku tak kira susah atau senang..
Mengapa ini terjadi??
Kesilapan kecilku amat besar bagimu..
Orang lain,aku boleh lupakan..
Tapi tidak  bagi kamu..
Sayang..ku tak sanggp membiarkan dirimu pergi..
Ibarat separuh nyawaku pergi..
Teramat pedih sayang...
Ku tahu..jauh di lubuk hatimu,
Masih ada sayang dan cinta kepadaku..
Aku tetap bersabar dengan karenahmu...
Garang tapi sensitif...Marah tapi penyayang..
Degil tapi hatimu lembut..
Inikah permulaan perderitaan hidupku?
Jangan tinggalkan aku..

Aku mati tanpa kamu...

1 ulasan:

haslinda berkata...

Emm. sabar and berdoa banyak2.
Allah ada. insyaAllah Dia membantu kalau hati kita ikhlas :)