Selasa, 12 Julai 2011

SARAWAK

Ku tahu. Sudah lama janji ini. Akhirnya telah termenterai. Aku tidak sesekali memungkiri janji. Sarawak, akhirnya aku bepijak di bumi kenyalang ini..tp masa kt sana xjumpa pun burung kenyalang.Ak ke sana bukan sekadar untuk mengotakan janji. Tapi adalah kerna aku begitu rindu padanya.

Pada mulanya, aku takut-takut. Kalau keluarganya tidak menerimaku. Bila di sana, aku cukup bahagia kerana keluarganya melayaniku dengan baik. Dan dia selalu sahaja mendampingi ku. Selalu melindungi ku (menjadi translator :) ) kerana aku tidak begitu fasih.

Hurmm..hari pertama keretanya sudah meragam..sebab tuan kereta syg aku dr kereta kot..xpanas2 overheat…7perhentian..fuhh…cukup menyiksakan untuk sampai ke destinasi..tapi,tidak hadir ke majlis tu sebab sampai lewat.

Time blk,ok la sket..xbrenti sgt..mybe sebab cuaca pun mendung..suasana redup membuatkan kereta tu cool sket..hehe..xbanyak untuk diceritakan..biarlah ia menjadi diari dalam mindaku..yang akan menjadi kenangan terindah di sana…

Untuk keluarganya, terima kasih kerana sudi menerimaku dan melayaniku dengan baik disana..xmampu untukku membalas jasa baik kalian…terutama mak (si dia jgn jeles ek)…xdapat nk luangkan masa selalu.. aku mahu tapi malu..huhu…

Hari last,aku je drive..kete dia ok jer..saje sbb ak da nk balik..hurmm…xpe3…riang hati dapat meluangkan masa bersamanya...nak patah je kaki bjalan. Letih sgt kot…

Time nk naik belon(kapal terbang), sedih sgt..xsanggup untuk meninggalkan dia..aku mahu selalu bersamanya…harap dirinya selalu sihat..jaga lah dirimu baik2 sayang..jangan nakal2..ingtlah daku selalu.. pe lg yea??hurmm…da pesan dh time kt airport..so,ingtlah pesan ku selalu…

10/7/11 tarikh istimewa buat kami…nak taw??biarlah rahsia…

SARAWAK,I WILL COME AGAIN!!!

6 ulasan:

Mami Aaron berkata...

BURUNG KENYALANG?? TIME KAT TAMAN TUMBINA BINTULU NAK BW TGOK DAH BURUNG TU..TP PI SAKIT PERUT KAN?XPE..NEXT TIME PI DTG LG..KITE G EK..

KETA OK JER TIME PI BALIK NAIK FLIGHT..DIA MAJUK DGN PI KOT HIHI...

PI PUN JAGA DIRI..ADE MASE JUMPA LG :)

kancil biru berkata...

ooo..xpe2..t len kali,planing btol2..wt kertas keje dlu sblm dtg..hahaha..mi lak bl lg nk jalan2 kt klantan??ri tu xbjalan sgt pon..kete pun majok cam tuan dia la..apuuu...

Mami Aaron berkata...

pi sponsor tiket br mi datang haha...

kancil biru berkata...

pulak dh...hurmmm..
kena pecah tabung la jwbnyer..hahaha

Mami Aaron berkata...

hihihihi.....pls keep update yr blog dear...

kancil biru berkata...

auk sulu..kt kl bz..ni kt umah,smpat la..hehe